İkizleri olan anneler lütfen acil kafayı yemek üzereyim biri kız biri erkek oğlum sürekli geriden geliyor sanki yani kızımın yaptığı hareketleri yapmıyor anne karnındayken gelişim geriliği vardı oğlumda doktor gittik biri otizm olabilir dedi diğeri agteden sonra 1.5 ay gelişim geriliği var dedi tv kestik 2 ay oldu baya etkisini gördük ama şuan sadece ismine az bakar bide tekerleri çevirir sürekli sizce bu olabilir mi otizm ikizle cee ee oynar peşinden gelir babasının arkasından ağlar baba der bizimle cee çok sever kucak sever ilgi sever çocukları çok sever yani ikizi olanlar birinin geriden gelmesi normal mi sizce lütfen yardım edin çok kötüyüm😥