suslumelda Bebebao marka kullanıyorum ama son zamanlarda sütüm olmasına rağmen iyi çekim yapmadığını fark ettim. Giyilebilir, manuel ya da elektrikli önerebileceğiniz marka var mıdır?
ayseeew suslumelda ben lansinoh kullanıyorum ama 8 gün falan oluyor güzel boşaltıyor tek meme 20dk falan
omeratlas suslumelda bende lansinoh aldım fakat hiç memnun kalmadım. Doğumundan 3 gün sonra göğüslerim bi anda süt doldu ve boşaltmaya çalıştım fakat hiç çekmedi. Medikalden medela marka süt pompası kiraladım ve inanın normal süt pompaları 5 ml sağıyorsa bu 10 ml sağıyor. Öyle bi imkanınız varsa tavsiye ederim ben Ankara’da yaşıyorum
neslymmm suslumelda merhaba, yeni bir pompa aldınız mı acaba, bilgilenmek isterim, benimde bebebao var çekmiyor
berrurgan Ben kiwi markasını kullanıyorum 15 dklık sağımda 260 cc süt topluyorum aynı zamanda mochi markasının eller serbest pompası var onda bu sütün yarısı yarım saatte çıkıyor
suslumelda neslymmm evet lansinoh çitfli elektrikli sağma makinesini aldın. Çok çok memnunum keike önceden alsaymışım diyorum valla