Canım Anneler🌸 Bebişim 6 aylık oldu. Meme mama ilerlediğimiz için 1 ay önce tadımlada başlamıştık. Doktorum tadımlar bittikten sonra 2 öğün şeklinde beslenmesine ekleme yapabilirsin demişti. Denettiğin sebzeleri yada meyveleri birbirleri ile karıştırarak. Fakat şunu sormayı unutmuşum şuanda da ulaşma imkanım malesef yok kendisi izne ayrılmış. Mesela sabah kalktık meme+mama aldık saat 8 gibi. Sonrasında 1 öğün ne zaman olmalı? Yada öğlen yada ikindide meme yada mama dan sonra mı önce mi olmalı? Siz nasıl ilerlediniz. Bilen annelerim varsa yardımcı olursanız sevinirim🥰