Kızlar kızım 16 aylık yeni yeni yürümeye başladı. Bugün ayakkabısıyla gezdiriyordum evin içinde. Biranda yürürken yere düştü ayağını burktu. Basamıyor üstünd ve caı çok yandığı için anormal şekilde ağlıyor. Hemen doktora götürdüm baktı ama incinmiş geçer dedi. İçime de pek sinmedi açıkçası. Başına böyle birşey gelen var mı ne yaptınız?