252504 Kızlar ben de bebeğimi emziriyorum ama emzirdikten sonra yada genel olarak hep canım tatlı çekiyor aşırı derecede geçen gün iki tane çikolata yedim sizce normal mi sizdede böyle oluyor mu
nnoktaa 252504 ben tatlı sevmezdim. Çikolata bayardı beni. Emzirdiğimden bu yana tablet çikolatayı ısıra ısıra yiyiyorum. Çikolata çeşmesi bulsam ağzımı dayarım 😂