bsraerrr valla kızım yeni 8 buçuk ayşık oldu 8 ayda regl oldum elim ayağım yeni indi daha. Biraz da onla alakalı ne zaman regl olursan o zaman gidiyo şişlik. Ha karnım doğumdan 2 buçuk ay sonra falan hamile değilmişim gibi olmuştu 3 ayda falan o hamile görüntüsünden normal hale döndüm ama şişler kolay kolay inmiyo baya sürüyo