Herkese selam, bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var. 3 ay önce doğum yaptım. Sezeryan olduğu için ilk haftalarda anca kendime gelebildim. Sonrasında bebeğimde reflü ve kolik başlayınca 7/24 bir şekilde bebeğimle ilgilendim. Şimdi 3 aylık biraz daha uyku süreleri arttı ama gündüzleri hiç uyumuyor ve yanından ayrıldığım an ağlamaya başlıyor. Uyuduğu sürede temizlik, yemek vb. şeylerle uğraşıyorum. Kendime hiç zaman ayıramıyorum. Eşim de yoğun çalışıyor. O eve geldiğinde bebeğimiz uyuyor oluyor. Onda da wc girip, duş alabildiğim için mutlu oluyorum. Siz bu süreçleri nasıl geçirdiniz? Bu süreçler de geçecek biliyorum ama motivasyona ihtiyacım var.