Tam olarak 25 buçuk aylıkken başladık. Aylar önce basit bi lazımlık alıp odasına koymuştum ara sıra gidip ben çiş yapcam diyip oturuyodu ama öyle bezini çıkarıp falan değil oyun olsun diye. Yani bizde pek belirti yoktu aslında bi sabah bezi kuruysa diğer gün ıslak kalkıyodu. Ama çişini kakasını falan çok net söylediği için başladık. İlk gün 6 kere kaçırdı hem de yarım saatte bir tuvalete götürmeme rağmen. İkinci gün 9, üçüncü gün 4 kere falan kaçırdı. Biz ilk üç günü atlatınca baya kolayladık tabi en geç yarım saatte bir tuvalete götürdüm. Şimdi o kadar sık götürmüyorum ama süreç bitmiş değil henüz bazen azıcık kaçırıyor ama devamını yapmıyo koşarak gelip çişimi yapcam diyip lazımlığa oturuyor bu arada bizim tam 15 gün oldu. Ben hem lazımlık hem de şu klozet aparatını aldım ikisinde de yapıyor sorun yaşamadık ama lazımlığı daha sık kullanıyoruz. Onun dışında da tuvalete gitmekte sorun yaşamamak atına stickerlardan aldık tabi bizde. Bu arada ilk günlerde çişin geldi mi gibi sorduğumda hiç bi zaman geldi demedi o yüzden ben hiç sormadan götürmeye devam ettim. Geceleri de ilk 3-4 gün kaldırdım sonra pek kaldırmadım sorun da olmadı, öyle de alışsın istemiyorum. Size kolaylıklar ve tabi en önemlisi sabır diliyorum ☺️🌸