Kızlar 23 gunluk bebeğim var emziriyorum ama bazen çok hırçınlasıyor uyumuyor sonrasında bazen mama takviyesi yapıyorum hemen uyuyor. Sizce sütüm yetmediği için mi oluyor bu durum emzikte almıyor bu arada , birde 1 gunde max 3 kez 60lık içiyor veya 2 kez hırçınlaşınca veriyorum bir tek, ve size sorum sizce mamayı kessem sıkıntı yaşar mıyım? Meme reddi yaşamıyorum şuan.