Deletedmom110 Herkesinki böyle mi çok değil ama sanki bir yere sürtüyormuş gibi hışırtılı bi ses çıkıyor. Umarım hepsi böyledir yoksa iyice araştırmadım diye üzülücem.
AsilDorukAnnesi Deletedmom110 Benimkide öyle sallamıyorum Allahtan ayaklarını çıkardım sabit duruyor ama oğlum hareket ettikçe hışırdıyo maalesef ucuzunu almışız diye bence çünkü arkadaşlarım iyi markalarda park yatak aldı onların hiç hışırdamıyo bizimkiler naylon demekki 😖🧐
Deletedmom110 AsilDorukAnnesi ne marka peki sizinki? Sunny Baby aldım dönerken hışırdamaz inşallah bi takip edeyim 😔 bu arada nasıl uyuyor sallanma alışkanlığı yok anladığım kadarıyla.
bebek-kaya Deletedmom110 benim de aynı marka ses çıkartıyor maalesef ama hiç de ucuz değilmiş 850 liraya almıstık