arenvezeyno Park yatak için aldık alezini yıkadım yatagı havalandırdım ama süngner çok kötü kokuyo ya başına gelen varmı
likeli arenvezeyno ben kullanıyorum ama kötü koku almadım. Bu arada hiç memnun değilim umarım siz memnun kalırsınız.
arenvezeyno likeli aaa neden Banada bi tık sert geldi iade kabul ederlerse geri almayı düşünmüyorum zaten ama siz neden menun kalmadınız bende burdaki yorumlara istinaden aldım aslındq
likeli arenvezeyno ortası aşırı çöktü yatağın kavisli gibi resmen. Bebeğim minyon bebek olmasına rağmen hem de. Artık odasını ayırmayı düşündüğümüz için yeni yatak almıyorum idare ediyoruz ama odasını ayırmayacak olsam yeni yatak almak zorundaydım. Bebeğim 14 aylık bu arada.
Mmeelliikkeee arenvezeyno omurga sağlığı açısından sert olması daha uygun , kızım için almıştık şuan oğlumda yatıyor 3,5 yıldır aktif kullanılıyor , sorun yada koku problemi yaşamadık . Sünger mi kokuyor ?
arenvezeyno likeli allah Allah aslında 2 yaşına kadar olan kısım bana baya sert geldi nasıl çöktüki ay inşallah iade alırlar ya yatak artık hiç içime sinmedi
arenvezeyno Mmeelliikkeee evet süngerinde koku var ama böyle küf gibi falan degil yeni kesilmiş böyle yapıştırıcı gibi bir koku havalandırdım ama bi sonuç olmadı
urazikom Koku havalandırınca geçiyor. Ama bende hiç memnun değilim internetten aldıysanız 14 gün iade hakkınız var mutlaka iade kabul edilir. yatak göçüyor kavisli duruyor park yatağa koyunca normaldeki gibi bi sertlik yok. Çok pişmanım bence hiç sağlıklı değil