merhaba. o süreçlerde bizde kızımda çok yaşamıştık. özellikle akşam 6-7 gibi başlayıp saatlerce ağlıyordu. kolik sandık ama değilmiş. laktoz intoleransiymis. yani yediğim süt ve süt ürünlerini sindiremediği için rahatsız oluyormuş. laktozsuz ürünler kullanmaya başladığım zaman geçmişti.