Arkadaşlar benım oğlum 12 şubat ta 4 yaşına girdi ama bu 1 haftadır asla iletişim kuramıyorum ne desem hayır hayır hayır diyip inatlaşıyor ağlama krizlerine giriyor 8 aylık bebeğim de var anaokuluna da yazdırdım dönem ortasında ama gayet iyiydi huyu düzelmişti ama şimdi beni mahvediyor psikolojim bozuldu artık