Pamukpasta Bebeğim anne sütü alıyordu şimdi ağzını sakinarak bir iki emiyor sonra uyuyor. Ek gıda verdiklerimi yiyor genelde.dis mi çıkıyor ne oldu anlamadım.gece de uyanıyor sürekli sizde benzer durumlar yaşayan varmı