Bulutbey İyi akşamlar anneler Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk. Hemşire kız fitil önerdi. (6saatte bir) ama ben calpol şurup vermeyi daha uygun buldum. (Fitili koymaya cesaret edemeyebilirim diye) Saat 18.00 gibi ateşi yükseldiği için bir çay kaşığı şurup verdim. Şimdi rahatladı uykuya daldı. Eğer ateşi tekrar çıkarsa ne kadar zaman aralığı ile yeniden verilebilir? Deneyimli anneler siz nasıl yapıyorsunuz/yaptınız?
Bizal Bulutbey bugün ateş sebebiyle doktora gittik. Deneyimli değilim bu konuda fakat 6 saatte bir kullanılabileceğini söyledi.
Dilara38 Bulutbey Bizde bugün olduk çok huzursuzlandı aşıdan sonra saat 4 buçuk da verdim ben rahatlayıp uyudu. Ebe 5-6 saat de bir verebilirsin huysuzluğu devam ederse dedi. Sizinki nasıldı aşı sonrası
Yeniyannee Bulutbey merhaba fitilden cok calpol daha iyi olur bebeğiniz daha cok kücük cnkü. 6 saatte bir 1 çay kaşığı verebilirsiniz
Zuleyha__19 Bulutbey ateşi çok yükselmeden müdahale etmeyin vücudun mikroplarla savaşmasına müsaade edin bağışıklığı güçlensin bebişin 🤗
Bulutbey Dilara38 akşama 5e kadar çok yorgun bitkin gibiydi. Emdi uyudu arada bir 20 dk kadar oyun halısında oynadı ama mızmız bir haldeydi. 18.00 gibide ateşi yükselmeye başladı. Şimdi uyuttum bakalım gecemiz nasıl geçecek.
Bulutbey Zuleyha__19 ayy ilk bebek olunca insan telaş yapıyor. İşe üstünü inceltmekle başlamak lazım aslında haklısınız. Umarım yine yükselmez.
slbelbelinay Bulutbey fitil bence uygun değil o minnak daha küçük ta şurup vermen daha iyi 4 satte bir verebilirsin çok g3cmis olsun
Papatyam1703 Bulutbey yüksek derken kaça çıkıyor arkadaşın dediği gibi baskılamamak gerekiyor 38 yakın olduğunda hemen ılık sulu bezi eklemlerine koyun bakın eğer düşmüyorsa ateş düşürücü verin geçenlerde kızım ateşlendi 38 olduğu halde ılık bezle iki gün düşürdüm bir hafta sonra ishal oldu yine ateşi çıktı çok müdahale ettim 37 düştü birden tekrardan 38.1 olunca o zaman calpol verdim sizin bebeğiniz küçük olduğu için 38 tam beklemeyin tabi
Minahanzade Bulutbey Ateşi kaç ki fitil veriyorsunuz? Çok yüksek değilse ateşi evham yapmayın önce üstünü incelttin, ılık kompres eklem yerlerine mutlaka yapın daha da çıkarsa o zaman ılık duş aldırabilrisüniz ara ara. Ayak altına limon sürebilirsiniz. Limonlu çorap çok işe yarıyor. Calpol fitil vs vererek aşırı müdahale ederseniz vücûd mikroplarla savaşamaz. 1 yaşında kızım hiç calpol kullanmadık sadece bir defa fitil kullandık gece yatarken o da 39.5 idi.
Bulutbey Minahanzade yok canım fitil vermedim zaten. 37.4 olunca şurup verdim. Daha az kullanmaya gayret edeceğim sağol 🙏🏻
Qwerty 6 saatte bir verebilirsiniz. Biraz farklı fikirler olmuş 4saatte 1, 8 saatte 1 gibi ama prospektüsünü de okursanız içerisinde tablo var açıklayıcı kilosuna göre şu an 6 saatte bir 2,5 ml (bir çay kaşığı) içmesi yeterli. Geçmiş olsun.
Babybaby45 Bulutbey 4 saatte bir vereblrsn cnm ama bktn 4 saat geçti ateş olmalı bkle az daha 6 saat sonnda ver şurubu ki ağrsz geçirsn geceyi
BebekEfe Bulutbey 6 saatte bir çay kaşıgı demişlerdi bize , ateşi uzun sure dusmesse 4 saatte bir verebılırsınız bikaç defa , hala devam ederse doktora goturmek gerekır daha sık verilmemli.