mahseb İyi akşamlar hanımlar. Bir arkadaşım miyom ile hamile kaldı 5 cm fakat doktor bebeğe baskı yapıyor , gebelik riskli demiş. Böyle gebelik yaşayan oldu mu acaba düşük yaşandı mı ???
Elvinemine mahseb bilgim yok amma bebek buyudukce miyomu sikicak yani biraz patlama riski falan olur amma rabine guvensin yola devam etsin
cLearQueen mahseb 5 cm’di benim de.. evet riskli gebelikti, cinsel iliski falan yasaktı. Sezaryen oldum myomu da aldı doktor. Öncesinde kanamalı gebelik ve kurtaj oldum onunla ilgisi var mı bilmiyorum
mervekartaak mahseb merhaba benim gebeliğimde de miyomum vardı 2 tane biri büyümeyi durdurdu diğeri büyümeye devam etti. 28.haftada çok sancım oldu kendi doktoruma gidemedim şehir dışındaydım diğer doktorlarda doğum sancısı olduğunu söyledi. Fakat miyomun baskısıymış 8 cm kadar oldu miyom kanalı kapadı. Bir hafta sancı çektim ama erken doğum vs olmadı. O hafta sancı çekmemin nedenide çok fazla ayakta kalmamdan kaynaklı oldu. Korkmayın hiç sıkıntı yaşamazsınız allahın izniyle sadece kendinizi yormayın eğilip kalkmayın sürekli. Ve yürüyüş yapmayın
mervekartaak mahseb birde benim doktorum sürekli progestan kullandırdı o ağrılarımı hafifletti isterseniz doktorunuza danışın sizde
beyzamelis Benim miyom varmış bilmiyorduk 37. Haftada şiddetli karın ağrım oldu hala bilinmedi sezeryana alındım miyom varmış
maygirl mahseb merhaba hamile oldgmu ogrensgmde bnde miyom oldgnu ogrendim..banada bu sekilde demisti doktor ama herkeste olacak die bsey yok bunlar olabilecek miyomun meden oldgu seyler bilgi amacli anlatmak durumundayim demisti. Miyomdan kaynakli hic bi sorun yaşamadm ben sadece ustmesin ve idrar yolu enfeksiyonu olmaz umarm ozaman baski artabliyor.. doktr bana miyom ilk 3 ay en fazla buyur diger aylar bu sekilde vuyumez ilk 3 ay onemli demisti..3 cm baeydi bnmki 6 oldu ilk 3 ay ve oylece kaldi buyumedi snra bras kuculdu hatta.progestan var bu drumlarda veriliyor danissin doktora ama bnde gerek gormedi kullanmadm hic hamileik surecm cok guzel ilerledi zamanindada dogum yaptim bi sorun yasamadm.arkadsinkzda saglicakla alir bebisini insallah kucagina..sadece cok cok iyi bi doktorla bu surece dewam etsin diyeblirim..