Bende de aşırısı ağrılı geçer oldu adet haftası yoğunluğunu geçtim hadi emzirdigim için cikartsmiymrim ama emzirme döneminden sonra ciksrttirmsyi düşünüyorum ria hormonsuz olduğu için çıkardığın aydan sonra normale dönmen gerekir doye düşünüyorum ama sağlık ocağına bir danış net bilgi sağlarlar