Kızlar yine ben uyku postuyla geldim. Yine çok dertliyim. Ya 1,5 aydır uyku haram oldu iyice. Önceden 8 de uyur 1 e kadar uyanmazdı. Düne kadar saat başı uyanırdı. Artık ona da alışmıştım. Dün geceden beri uyku hiç yok. 9 da uyudu 12 den 4 e kader uyumadı. 7 de uyandı. Ya böyle uyku olur mu. Beşiğine koydum bu basıyor yayagarayı. Kucakta zor dalıyor hadi daldı beşiğe koyuyorumtaö uyudu diyeceğim 5 dk sonra ağlıyor. Meme istiyor. Memede uyuyor. Ya bana çözüm sunun lütfen çok yorgunum 😭