Benim kızımda 18 aylık. 18 ayda doktor kontrolü ve aşı var götürdünüz mü doktor ne dedi? Götürmediyseniz sorarsınız. Hemen aklınıza kötüyü getirmeyin bence. Bazı bebekler birden açılır. Diğer gelişimleri yerindeyse doktorunuza danışırsınız. Yaptığınız her şeyi anlatın bardağa su dolduruyorum bak bunun adı su gibi gibi. Bazı bebekler ezberler ama söylemez birden açılırmış biraz daha takip edip doktorunuza danışın bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz 🌸