Merhaba arkadaşlar bende spiralle hamile kaldım sanırım belli değil adetim hiç bitmedi 25 gün oldu şu an lekelerin var ve bu süre içinde test yaptım çıktı ilk beta 90 2 gün sonra verdim 86 2 gün sonra verdim 87 çıkmıştı yani bugün spirali çıkarttılar 2 gün sonra tekrar istediler başına gelen var mı sağlıklı bir gebeleik olabilir mi