Kızım 2 aylık eskisi gibi çok çiş ve kaka yapmıyor emiyor da aslında ama 5 dakika fazla emince peynirimsi şekilde kusuyor hatta bazen ağız gazı da çıkmıyor alt gazı da zor çıkıyor yememe icmeme dikkat etsem de genede gazlı ne yapacağımı şaşırdım şimdi bide kaka çiş yapmıyor çok çok eskiden taşardı bezden. Dün aşı olduk ondan mı acaba