alieray2608 Kızlaar bebeğim 18 aylık artık emzirmeyi bitirmek istiyorum. Nasıl bi yol izlemeliyiiimm lütfen yardımcı olun,❤
lolitam alieray2608 benimkide 18 aylık bende düşünüyorum ama yapamıyorum 3 çocuğum bilgiliyim ama yapamıyorum bende akıl istiyorum şıp diye olsun bitsin 😂 bu arada önceki iki evladımı zamana yayarak kestim wmzirme sayisini azaltarak kestim hem kendim sorun yaşamadım hemde evlatlarım zorlanmadi bu süreçte ama şu an yapamıyorum tam birakacam hastalanıyor yemekten içmekten kesiliyor en başa dönüyoruz
alieray2608 lolitam ben antidepresan kullanıyorum ama artık vicdan azabı çekiyorum ona zarar veririm diye çok yapışık sürekli emiyor. Biran önce bıraktırmam lazım
lolitam alieray2608 Allah yardımcınız olsun eğer emzirmeye engel bir durum yoksa yavaş yavaş kesin bence daha rahat oluyor hem sütun kuruyor hem cocuk alışıyor
alieray2608 lolitam en düşük doz ve güvenli olan ilacı kullanıyorum. Yinede içim rahat değil dediğiniz gibi yapacağım teşekkür ederim🤍