Şuan salgindan dolayı aile boyu hastayız. Bebeğimde ve bende kuru öksürük var, gece ikimizi de uyutmuyor. Sürekli burnunu temizliyorum ama bunun dışında bir öneriniz var mı? Artık öksürdükçe midesi bulanıyor ve kusuyor çocuk. Keza ben de aynı durumdayım. Kendim için olsun, bebeğim için olsun her öneriye açığım.
Ballı süt, sıcak suda limon, kuşburnu içtim. Tavada mandalina pişirdim. İlaç kullanıyorum. Bunlar dışında?