birceylul Merhaba kızlar bebeğimin kafasında sağ tarafta kulak hizasinda ensesinden 4 parmak kadar yukarda nohut belki daha küçük boyutta beze gibi bişey var doktora götürmedim henüz ağrısı yok dokununca tepki vermiyor yaşayan var mı?
birisi007 birceylul Benim bebegimde ve kızımda varz kac doktora gosterdiysem hepsi bebeklerde ve cocuklarda olan bisey dedi. Korkulacak birsey degil yani
mineksu birceylul benim kızımdada iki tarafında tarif ettiğiniz bölgelerde var hatta dokundukça sağa sola oynuyor gibi.Bizimde doktorumuz bebeklerde olur kendiliğinden geçer önemsiz bir şey demişti.İçiniz rahat olsun 🌸
2901 birceylul Geçen hafta oğlumda da oldu doktora götürdük bizimki burnunun ucu kadar vardı büyüktü yani ultrosonla baktılar temiz dediler zamanla kaybolurmuş. Enfeksiyon ya da diş çıkarma sürecinde de olurmuş. Kulağı tıkalıymış bir de dişleri geliyormuş. Şu an biraz daha küçüldü ama geçmedi daha
Meri-Mel birceylul Arkadaşımın kızında vardı,soğuk algınlığı sonrası lenf bezi iltihabı oluyor imiş onlar geçici ve tehlikeli değil takip et buyumezse sorun yok her bebekte oluyor demişti çok şükür geçti korkmayın ama ilk muayenede yine de danışın 🌸
birceylul Meri-Mel zaten danışacağım ama biraz var muayeneye gitmemize o sebeple sormak istedim çok teşekkürler 🧡
aybarss2711 birceylul eğer bezeye dokunduğunuz oynuyorsa bir sıkıntı yok diye hatırlıyorum oynamıyorsa göstermekte fayda var benim bebeğim de vardı bir zaman sonra geçiyor kendinden.
azizebas birceylul aynı şeyi bugün ben de yaşadım doktorunuz ne dedi acaba çok korktum bugün elime gelince