masall00_ İlk gebeliğimde kızımda yüzümde asla sivilce çıkmadı ama bu gebeliğim 1 buçuk aylık yüzümde saçma şekilde sürekli sivilceler çıkıyor normal mi yaşadınız mı
Sevnurr masall00_ Benim ilk gebeliğimde çöl olmuştu resmen ergenliğe girmiş gibiydim . İkinci dede hafif hafif çıkmaya başladı sabunla yıkadım hep kuruttu iyi geldi
cudana Evet özellikle ilk üç ay yüzüm hep sivilceydi çene bölgesi ve kulağa yakın kısım. Hormonal ve normal. Lohusalıkta da böyleydi