hellokitty8 kızlar eşim nimo marka erken gebelik testi almış yaptım ilk 10 -15 dk da hiç bişey yoktu çöpe atmak için baktım bi yarım saat sonra silik çizgi belirmiş allahım varmıdır sizce adete 9 gün var
hellokitty8 Tazeanne0134 suyla ıslattım silinmedi ama bu marka cok yanlıs bilgi verirmiş birde baya sonra cıktı bu ikinci çizgi testi tekrarlcam predictor alcam
hellokitty8 aslikeremm0 o kadar sabredemem bebeğim cok kücük bugün varsa yarında çıkar zaten dua edin olmasın