Kızlar iyi akşamlar. Oğlum haftaya 13 aylık olucak üst 2 alt 2 toplam 4 dişi var. Doktor kontrolümüzde haftaya o zaman sorucam ama bebeklerinize ne zaman diş fırçalamaya başladınız? Başladıysanız eğer sadece fırça mı kullanıyorsunuz markası nedir? Macunda kullanıyorsanız eğer markası nedir? Teşekkürler şimdiden 🌸