Cok gecmis olsun, bir yerde okumustum inek sutu alerjisi olmasin diye haftada 1 kez toz mama verin diye yaziyordu… bebek yenidogan olsa da, anne sutu icse de… tabi en iyisini dr’unuz bilir ve yonlendirir…
Yuzde kizariklik ve sivilce yenidoganlar da hep oluyor / normal diye biliyorum, ufak ufak geciyor, ara ara geliyor, gidiyor…