cennetkusum16 zynprvlfsn Epilepside Eeg bozuk çıkıp mr temiz çıkar tedbir amaçlı mr istenir, tümör benzeri bişey var mı diye. Korkulacak birşey yok tedbir amaçlı istemiş anesteziyi bebeklere uygun şekilde veriyorlar
gzkk zynprvlfsn cok tesekkur ederim katilma nobeti gecirmisti ambulansla gittik acilden orda cektiler eeg de cekildi temiz cikti o yuzden katilma nobeti oldugu kesinlesti
nidan34 zynprvlfsn merhaba geçmiş olsun hiç korkmayın çocuğunuzun iyiliği için emar çekilmesi gerekiyor zaten emar bitimi hemen uyanıyorlar biz iki kere çektirdik hiç sıkıntı yaşamadık
zynprvlfsn Songuulsevuuk Bebeğime toplamda 4 eeg çekildi, 3 tanesi dalgalı çıktı, bir tanesinin sonucunu pazartesi öğreneceğim, duruma göre ya takipli olacak ya ilaç kullanacak.