avkatanne bizim de kırkımıza az kaldı, geceleri uyku yok gündüzleri desen huysuzluk ama bugünler de geçecek herkesin geçmiş öyle düşünelim rahatlatalım kendimizi… ay geçmeyecek daha beter olacak, ay daha iyi günlerin, ay yenidoğan en kolayı, yahu bir de diş çıkarırken gör falan diyenlere de kulak asmayın. Her çocuk aynı değil huyu suyu da değişir alışkanlıkları da… kötü yorumlara daima kulak kapatın 🙈🙈🙈