dhnannesi Yeni doğan bebeğimiz için kimlik çıkaracağım fakat randevu mu alınıyor alınıyor ise kendi adıma mı alacam? Yoksa direkt mi gitmem gerekiyor çıkaranlar acil yardım lütfen
ilay-mom dhnannesi önce başvuru yapın mesaj geliyor zaten e devletten de olur, eşim gidip halletmişti uzun sürmüyor zaten