queen352
Oğlum 37+0 da 3 kilo doğdu devlette küveze girmedi. Ameliyat sonrası odaya çıkınca hemen getirdiler
Sizinkide girmez. Korkutmayın kendinizi
40 hafta doğan bile bazen giriyor .
Arkadaşım 36 da doğurdu onunkide de girmedi
Yukarı da şimdi gördüm doğmuş minik. Gözünüz aydın ❤️