Berars teşekkür ederim. 4,5 aylik su an 60 db altını duyamıyor çıktı testte seslere tepkisi iyi seslenince bakıyor uyurken ses duyarsa sicriyor ama şu an bunun bir önemi yok bebek olduğu için tam anlasilmazmis bazı dusuk frekansları duyamıyor dediler yani belki ses olduğunda bakıyor ama işte anlıyor mu acaba ya da o ses bizim kulağımıza geldiği tonda onada gidiyor mu o önemli biz bir profesöre gittik hersey 1 yaşında net belli olur dedi ama şu an için konuşmasında bozukluk olmasın ya da geç konuşmasın diye mecbur cihaz takacak