Kızlar gerçekten 7.aydan beri kızım çok zorlandı ta ki 18.aya kadar her şeyi denedim fitil denedim etki etmedi şuruplar denedim etki etmedi katı hiç bir şey vermedim kayısı suları vs her şeyi aklınıza gelecek her şeyi denedim doktor sürekli toz probiyotik verdi onu da zar zor yedirebildim o da etki etmeyince kendi irademle (sonrasında doktora bildirdim tabi)eczaneden enterogermina kids alıp bir de buna şans vereyim dedim iyiki de öyle yapmışım kızım 1,5 aydır günde iki kere kakasını yapıyor. Hiç alışık olmadığım için kızımın kakasını rahat yapmasına o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam sizlere de öneri olarak yazmak istedim belki denemeyen varsa şans vermek ister 🌸🩷gerçekten bebeğim olmadan bana, ilerde bebeğin kaka yapınca çığlık ata ata sevineceksin deseler yürü git işine derdim ama durum ortada 😂annelik delilik kızlar