Kızlar 11 ay 9 günlük bebeğim var. Hâlâ hiçbir dışını cikaramadi. Altta biraz kabarma var, salya, her şeyi ağıza getirme huysuzluk her türlü belirti var ama henüz çıkaramadı maalesef. Normal bir durum mu acaba böyle olan oldu mu? 1 yaş kontrolünde doktoruna danışacagim ama sizlere sormak istedim.