mervekaran04 14ünde reglimle birlikte başladım fakat anlamadığım nokta var şimdi ilaç bitene kadar içeceğim ve 1 hafta ara vereceğim , sonrasında hemen başlamam gerekiyor mu yoksa yine regli olduğum zaman mı devam edeceğim
forumgurmesi mervekaran04 hayır hiç ara vermeden sürekli içeceksiniz bu ara verilen haplardan değil :)
mervekaran04 forumgurmesi sağlık ocağındaki hemşire bittikten sonra 1 hafta dinlendir sonra yine başlarsın demişti internette araştırdığım galiba o normal doğum kontrol hapları ile alakalıydı regli zamanları içilir yazıyordu çoğu yerde
forumgurmesi mervekaran04 cerazetteye mi dedi bunu? Diğerlerine demiştir ama yinede sizi doğru bilgilendirmesi gerekirdi. Bu 21 günlük değil 28 günlük haplardan. Aralıksız içmeniz gerek
Beyzaveduru Bu ilaç ara vermeden içiliyor zaten emzirenler kullandığı için genelde regl de olunmuyor.
mervekaran04 Beyzaveduru nasıl regli de olunmuyor derken şuan regli görüyorum hala ilaca da devam ediyorum
forumgurmesi mervekaran04 regli kesiyor genelde tamamen. Ben 1 sene kullandım hiç regl olamadım. 3 aydır kullanmıyorum henüz daha yeni regl oldum.
Beyzaveduru mervekaran04 mervekaran04 ben 2 yıldır kullanıyorum nerdeyse bir kere oldum o da lekelenme gibiydi. Emziridğim için de olabilir tabi
mervekaran04 forumgurmesi evet bu ilaç İÇİN demişti özellikle sormuştum zaten regli konusunda kestiğini söylemedi gebelikten korusun diye verilen ilaç her ay regli gördüğünüz zamanla birlikte içeceksiniz demişti bende emin olamadım daha öncesi polikistik over için doğum kontrol hapı kullanmıştım hiç hatırlamıyorum o yüzden ikisinin farkını da anlayamadım
matmazeliingunlugu Beyzaveduru bende Haziran ayında başladım ocağa kadar kullandım. İlk kutuda normal reglimden 10 gün önce oldum daha uzun sürdü. Daha sonra hiç olmadım. Devamlı ara vermeden kullanıyorsunuz cerazetteyi. İçinde 28 tane var zaten.