Unicorn67 bir tanede bende var. Yemek yaparken evi kurcalamasina izin veriyorum tehlikeli şeyler ortada yok, yoksa sürekli ağlıyor. Temizlik yaparken ağlamaz ama ona da yalandan bir temizlik aleti veriyorum hadi sende yap diyorum öyle duruyor. İsim bitince kitap okuyorum, top oynuyoruz, camdan kuşları seyrediyoruz, oyuncaklarla oynuyoruz hava güzelse parka çıkıyoruz öyle oyalaniyoruz allahtan babası erken geliyor. Akşam yemeği, toparlama filan derken 8de uyutuyorum ama erken kalkıyoruz