Bizim de ilk iki ay sıklıkla bu şekilde oluyordu farkettik ki yüzünü bi yere yaslayarak uyursa yüzü terlediği için oluyor göğsümüzde uyuduğunda veya battaniyesine temas halinde terlerse artıyor. Hatta bizim boynumuzda da sıklıkla oluyor banyo sonrası nemli kaldığında. Şimdi 3 aylık oldu ve eskisi kadar olmuyor terletmediğimiz sürece. Denemediğimiz krem de kalmadı hiçbiri kesin çözüm değil maalesef sadece sağlık ocağı doktoru hametan önermişti onu kullanıyoruz