Ya kızlar merhaba ben Tekirdağ da yaşıyorum ben küçükken suda mısır haşlardı büyüklerimiz, pişince nohut kadar olurlardı aradım taradım hiç bir yerde bulamadım , umarım anlatabilmişimdir. Burda her yöreden insan var elinde öyle mısır olan var mı? Varsa kilosunu ne kadara gönderirsiniz çok canım istiyor 😌😌