benoyleuygungordum___ Eşim almış gelmiş bı paket napcam dedim ne biliyim açtım gördüm aldım dedi bayadir da duruyor 😂😂 Sütle karıştırıp kaseye koy gibi de olmasın ama çokta ugraştirmasin var mı öyle bı tarif 😂😂
aven benoyleuygungordum___ altına büsküvi varsa rondalayın un gibi kapların dibine koyun üzerine muz koyun üzerine puding ekleyin yalancı magnolya gibi oluyor🤭
TulayGeriDon benoyleuygungordum___ puding yapıp kakaolu biskuvi rondodan geçirip magnolia yapabilirsin Biskuvili pasta yapabilirsin Kedidili yapabilirsin
Senakaraca benoyleuygungordum___ ben bazen profiterol için krema yapmaya erindiğim zaman puding kullanıyorum. Ya da kedi Dili pastası yapınca puding kullanıyorum
Lolik meeerve evett 🤩 ben hazır puding kullanmam ama beyaz krema yapıp fındıkla karıştırıp yaptığım var çok beğenilmişti
Lolik benoyleuygungordum___ aynen aynen Normalde de kakaolu puding düz petibör kullanılıyor ya sen tam tersini yap😄 pudingin vanilyalı olduğu için kakaolu petibör kullan, hatta etinin kakaolu bisküvisi var onla çok güzel olur
Mavigokyuzu benoyleuygungordum___ direk pundingli kurabiye yapabilirsiniz 100 grcterayagi-margarin 1 paket puding 1 çay bardagi sıvı yağ 1 yumurta Kabartma tozu Aldığı kadar un