tontonannesi Kızlar merhaba. 1.5-5 ve 6 yaşındaki bebelerim hasta. Doktor öksürük şurubu verdi ama hiç işe yaramadı. Bu öksürüğü geçirecek doğal birşeyler var mı ? Bal-zencefil-karabiber karıştırdım onu yediriyorum akşamları
tospikannesi_ tontonannesi kızımda öksürüğü şak diye geçiren iki şeyi söylüyorum. Asla ilaç kullanmıyorum fayda etmiyor arttırıyor aksine. Pekmez yediriyorum bulunduğu odaya soğanı ikiye bölüp karanfil batırıp koyuyorum gidiyor direk
tontonannesi tospikannesi_ evet gece karanfil ve soğanla yatabildiler pekmezide deneyeyim bugün inşallah