1seda1belinay Alyaerva canm sennkııısı normal zaten her aya en az 800 en fazla 1200 alir demstı doktrmuz
Sukusu_ 1seda1belinay 3700 doğdu sarılıktan filan 3400lere düşmüştük ama emmeye başladığından beri çok kilo alıyor. 8günde 500gr almışız korktum ben ama anne sütü olduğu için korkma dedi doktorum
Sukusu_ SelimeliS önemli olan kiloyu ne ile aldığı. Anne sütüyse obezite yapmıyor bir zararı yok ama mama ile kilosu fazla artıyorsa mamayı azaltıyor doktorlar.
Dgndrmz Rizeligelin benim oğlum iki aylıkken 6 kiloydu ilk aylar fazla alması iyi oluyo cunku sonrasında hareketleniyolar ve cok azalıyo kilo alımı
tosbikyanak-ela- Bnm kızım 34 haftalık 2.500 gram doğdu hastaneye yattık 2 hafta önce biraz zayıfladı şuan 4.850 gram 2 ay 2 günlüğüZ
Rizeligelin Alyaerva canım benim bebeğim 2800 kadar düştü seninki zaten kilolu doğmuş ya herhalde ondan normal
Yorgunanne1 DogaLina fırtlatmasda zor olmştr senn taşımanı hiç demiyorm bile. Benm kız 2850 doğdu kuş gibiydi gerçi şuan tam bir dana oldu 🤣
Mucizem01 Rizeligelin benim kızımda tam 2 aylık 5 kilo 400 gr doktor normal dedi... Bence sizin bebeğinizin kilosu da normal. 🥰
Celins Rizeligelin oğlum 3050gr 49cm doğdu. şuan 2 ay bitti 6 kilo 62 cm. Normal dedi sağlık ocağında ki hemsiremiz bize.
Yorgunanne1 DogaLina yani bencede canım 🤣🤣iyi taşımışsn maşşllah sana. Benm daha anca geçti o kiloları 🤣