Merhaba arkadaşlar ben geçtiğimiz Haziran ayında doğum yaptım oğlum şu an 8 aylık.Doğum yaptığım zamanlarda doğum parası ve çocuk parası için sosyal hizmetlere herhangi bir başvuruda bulunmadım herhangi bir para almadım acaba şu an gidip baş vursam alabilir miyim acaba