ayseeew Kızlar bebeğim 12 günlük asla emmedi mecburen elektrikli pompa ile besliyorum bebişkere sütü ne kadar çıkarsa o kadar mı veriyorsunuz yoksa hala 60 mı vermeliyim doyduğunu çok anlamıyorum ve ne versem onu yiyor 🤷
Whitewomen35 ayseeew şuan henüz açlık tokluk dengesini bilmiyor litre litre verseniz içer 60 ml verdikten sonra keyfi yerinde güzelce uyuyor ve sarılık durumu da yoksa 1 saate 1 besleyebilirsiniz ben öyle yapıyordum ama en iyisini kendi doktoru bilir bebeğinizin genel durumu önemli
ayseeew Whitewomen35 doktorlar şuan 3 saatte bir 60 diyor aslında doyuyor da kilo alımı önde dedi doktor dün götürdüm o zaman sık sağım yapıp vermeliyim
yaz1 ayseeew 12 günlük bebek 60 ml içtiği için kilo alımı önde olabilir. Siz bol bol emzirmeye çalışın belki tutar
hemshireanne ayseeew siz 3 saatte birle devam edin bebeginizinde keyfi yerindeyse. Hem size kolaylik olur hem bebeginiz sakince uyusun. Ama doktorunuzada bi sorun boyle giderse sarilik olma riski nedir. Nezaman artirmaniz gerektigini de bebeginiz beslendikten sonra aglayip uyuyamayinca anlayacaksiniz
ayseeew yaz1 emzirmeye çalışıyorum zaten sorum kaç CC besliyor diğer sapan anneler emziren anneler ölçemez zaten
yaz1 ayseeew ben 12 günlükken bebeğimi emzirmiyordum. Sağarak besliyordum ama 60 cc içirmedim daha azdı. Ve 12 günlük bebek için 3 saatte bir besleme biraz uzun saat gibi. 2 saatte bir verdim hep
ayseeew yaz1 aslında uyandıkça veriyprum uyanıp aranıyor 3saat oluyor o sürede hep düzeni böyle oluştu
yaz1 ayseeew yani o günlerde aslında çokta saate takılmamakta lazım. Bebişe göre hareket ediliyor genelde çünkü 🌸
ayseeew yaz1 öyle yapıyorum da bebeğim emmeyince ister istemez bir eksiklik duygusu oluyor acaba aç mı acaba çok mu yedi gibi aslında göğsüm tam onun ihtiyacına göre süt üretiyor ama yine de aklım kalıyor 🤷