Kızlar merhaba size bir kaç sorum olacak tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim dün akşam ani bir kararla emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim normalde havaların ısınmasını bekleyecektim ama olmadı kızım gece çok emen bir bebekti yarım saatte saatte bir kalkardık bir şekilde dayanıyordum ama gündüzleri de artık dozunu arttırmaya başladı 15 dakikada bir meme diye geliyordu ve asla yemek yediremiyordum sabah kahvaltımız yok gündüz bir çeşit çorba akşam sadece atıştırmalık şeyler zayıflamaya başlamıştı doktorumuzla görüşüp sonlandırabilirsiniz demişti bende dün bir hışımla gittim sabır taşı aldım sürdüm ve emmedi ama gelip gidip meme diyor bakıyor üfff olmuş diyor gidiyor hiç ağlamadı dün gece sadece sabah 5 doğru çok mızmızlandı uykuya geçiremedim 2 saat uyumadı ve meme verdim ondan sonrası hiç yok gündüzleri vermeyi düşünmüyorum gece de 1 kere vermelimiyim yoksa kafası karışır mı? bir de göğüslerim aşırı ağrıyor sürekli süt akıyor süt ne zaman çekilmeye başlar en hafif nasıl atlatabilirim çocuğumu kucağıma bile alamıyorum mastit olmaktan korkuyorum yardımcı olur musunuz