Ladimaki evet trakyada okudum ben orda takmıştım şimdiye kadar 2 kere taktım birini hidirellez gunu çıkardım eğer leylek gormezsen o zaman çıkarıyorsun bereketli ay diye hani ağaçlar çiçek açıyor falan ya, birini de leylek görüp çıkardım işin tuhaf tarafı evrene pozitif enerjiden midir nedir hepsi kabul oldu haftaya yine alacağım 😂 aaa ama bunun ben ucunu gördüm de ondan martenicka dedim bu renkliymis kopana kadar bekle yazıyor kağıtta aimdi dikkat ettim martenicka tamamen kırmızı beyaz oluyor yine de aynı şekil deneyin ne olacak ki ☺️😂