Kızlar merhaba. Kızım yaklaşık 4 aylık doğduğundan beri reflü yatağında uyuyor. Hep sırtüstü yattığı için de kafası düz😅 ve büyüdüğü için artık sığmıyor reflü yatağına. Düz kafa yastığı almıştım. Park yatakta düz kafa yastığıyla yatırmak doğru olur mu sizce? Reflüsü yok öyle pek kusmaz ama yine de endişelendim