Arkadaşlar gerçekten çışdırmak üzereyim oğlum 8 aylık ek gıdayı tükürüyor yemepi verirken elleri hep yüzünde burnunu kaşıyor yüzüne ellerini sürüyor her yer yemek yüzü gözü mama sandalyesinden eğilip aşağıya bakıyor sağa bakıyor sola bakıyor yemek yediremiyorum ben beceremiyorum etraf üstü başı berbat oluyor yediğide yok tükürüyor ne yapmalıyım lürfen akıl verin