aresnako ZeydsMom hahaha ben de gülüyodum ya 😂 ama bu 4 ü de peşpeşe çıktı şu son 3 haftada. Belki sizinde hemen çıkar devamı
ZeydsMom aresnako aslinda bakiyorum hepsi baya beyazlamis. Yukarinin yanindaki da mesela beyaz. Uca gelmis durmus oyle. Ama iste patlamaya gelince alttaki patladi ilk
aresnako ZeydsMom evet evet bizimde bayadır şiş beyazlardı. Hatta şuan üst köpek dişleri de beyaz ama daha alt yanlar çıkmadı ve şiş değil. Karışık kuruşuk çıkacak heralde işte 😂
Htcana maybeybi ayy 1.5 ay ı okuyunca yüreğime indi. O nedir yahu okadar yolumuz var mı koparmaya başlamış biraz da şişmiş üst dişler ama şimdiden anam ağladı. Ateş huysuzluktan.