Selinto canım inan senin gibiydim diyordum ki ağlamasın yeterki sırtımda taşıyım sabahtan akşama kadar oyun oynayayım onunla gelen misafirleri isyan ediyordum insanlar halime acıyıp gidiyordu komşular geliyordu kafama zemzem suları getiriyorlardı binadan dışarı çıkınca komşularının kocaları yolumu kesiyordu ağlayan bebek senin bir kızım diye neler yaşadığımı seninde dediğin gibi bir Allah bir de benim gibi anneler bilir ne zaman geçecek diye kendimi yiyordum evden dışarı çıkmıyorum bir avmye gidelim diyorduk gittiğimiz gibi geri geliyorduk şu an kızım beş aylık oldu ve dün gittik hiç ağlamadı artık etraf ilgisini çekiyor bakıyor ışıklara susuyor sadece acıktığında bir de uykusu geldiğinde alıyor tabi hala oluyor sıkıntılar ama eskisi gibi değil kaç kez doktorlara götürdüm Allah bilir teselli için demiyorum ama gerçekten geçiyor muş kızımı uyuturken geçmiş aklıma geliyor da şükür ediyorum cidden sen de edersin sabret kendini başka şeylerle oyala dışarı çık bir saatliğine kocana ya da kayınvalidene bırak kendine zaman ayır çok iyi geliyor